Формування особистості студента як вчителя Нової української школи здійснюється в контексті впровадження вимог Державного освітнього стандарту та Європейських рекомендацій з мовної освіти.
Викладачі іноземних мов працюють над реалізацією методичної проблеми «Особистісно-зорієнтовані підходи до підготовки майбутнього вчителя початкової школи» і творчо організовують навчальний процес.
Для підвищення інтересу до вивчення мов викладачі циклової комісії вивчають нові розробки вітчизняних та зарубіжних педагогів, використовують на заняттях метод проектів та застосовують інформаційно-комунікативні технології.
Технології та іноземна мова – є опорами нинішньої освітньої стратегії, нових стандартів. Навчати мовленнєвій діяльності можна лише в спілкуванні, в живому спілкуванні, для чого необхідним є партнер. Комп’ютерні програми, CD-диски, якими б інтерактивними вони не були, можуть забезпечити тільки квазіспілкування, тобто спілкування з машиною, а не з живою людиною.
Як іти в ногу з часом? Яким має бути сучасне заняття? Як організовують вивчення мови для життя викладачі циклової комісії?
Різноманітні конкурси, турніри, олімпіади, ігри, інсценізації казок, зустрічі з творчими вчителями, подорожі, інтерв’ю, вікторини, засідання круглих столів – такі заходи спонукають студентів до невимушеного спілкування і викликають інтерес до вивчення іноземної мови. Студенти залюбки презентують пісні й танці, культуру мови, що вивчається.
Налагоджена й міжнародна співпраця. Коледж брав участь у спільному проекті ЧНУ ім. Ю.Федьковича та Фрайбурзького Католицького університету. Наші студенти мали можливість не лише милуватися гарними краєвидами Німеччини та Франції, а й «вжитися у середовище», безпосередньо спілкуватися з носіями мови.
Упродовж багатьох років працює гурток знавців іноземної мови «Поліглот». Гуртківці відвідують Німецький центр П.Целана, центр Gedankendach в ЧНУ ім. Ю.Федьковича, Австрійську бібліотеку ЧНУ ім. Ю.Федьковича, культурно-мистецький центр Czernowitz. Побували й на виставці про життя і творчість Зельми Маєрбах «Ті круки, що кричать» та переглянули нове німецьке кіно в кінотеатрі «Чернівці».
Оволодіння мовою, однією, другою, третьою, заради саморозвитку, розвитку рідної країни нині дуже на часі. Знати мову на такому рівні, щоб мовна поведінка, мовленнєва діяльність звеличували гідність людини, щоб через особу світилася тисячолітня культура рідного народу, мова якого в тобі живе, - у цьому й полягає велич філологічної освіти, візитної картки сучасної розвиненої та гармонійної особистості.