До складу циклової комісії викладачів рідної мови та методики навчання входить 10 викладачів, з яких 2 кандидати наук, 8 - спеціалісти вищої категорії та викладачі-методисти, 1 - спеціаліст І категорії, 1 - спеціаліст ІІ категорії.
Упродовж багатьох років у її складі працювали майстри педагогічної справи, серед яких заслужені вчителі України К.М. Малик, М.І. Дунайна та М.С. Горда, досвідчені педагоги М.Г. Стаднійчук, Р.І. Холевчук, О.М. Шоліна, Н.В. Чурюк, В.А. Козар, а також М.І. Яковенко, М.В. Даскалеску, Т.М. Розумій, С.В. Німіжан, Н.В. Радченко, П.В. Когутюк, М.Р. Свято, Є.М. Васкан, І.В. Лучак.
Педагоги плідно працюють в умовах модернізації системи освіти та її інтеграції в європейський простір, реалізовуючи науково-методичну проблему «Лінгводидактична підготовка майбутнього вчителя початкових класів, зорієнтованого на особистісний саморозвиток та готовність до роботи в сучасних умовах», адже сьогодні українське суспільство вимагає від викладачів філологічних дисциплін загалом та української мови як державної зокрема не тільки високого рівня викладання, а й формування словесними засобами гідного громадянина держави, здатного застосувати набуті вміння й навички у майбутній професії. Для забезпечення поставлених цілей циклова комісія спрямувала свою діяльність за такими напрямами:
- реалізація вимог та завдань програм із фахових та загальноосвітніх дисциплін; розробка, адаптація та впровадження у навчальний процес нових програм і методичного комплексу їх забезпечення;
- формування фахових компетенцій майбутніх педагогів лінгвістичними засобами та вміння їх практичного застосування;
- розвиток зв'язного мовлення та комунікативних навичок шляхом упровадження інтерактивних технологій навчання;
- вироблення навичок самоосвіти через залучення до пошукової, проектної та творчої діяльності;
- підвищення фахової кваліфікації викладачів з метою впровадження інноваційних підходів до навчання.
Викладачі циклової комісії віддають перевагу проблемному підходу до пояснення змісту матеріалу, їх заняття вирізняються змістовністю, належним методичним рівнем.
Вони організовують науково-пошукову роботу, впроваджують проектні технології, технічні засоби навчання, розкриваючи індивідуальні здібності студентів. Багато уваги приділяють усвідомленому засвоєнню матеріалу, шукають шляхи оптимізації навчання, поєднуючи традиційні методики та досягнення сучасної педагогічної науки.
Щороку відбувається засідання комісії із захисту курсових робіт. Постійно проводиться підготовка талановитої молоді коледжу до участі в традиційних мовно-літературних конкурсах та олімпіадах з української мови серед закладів І-ІІ рівня акредитації.
Окремі педагоги залучаються до роботи у складі журі на обласному етапі предметних олімпіад та конкурсу «Вчитель року».
Окрему ланку діяльності становить позааудиторна діяльність циклової комісії. Невід′ємним у роботі викладачів комісії є проведення майстер-класів з різних дисциплін, мовно-літературних квестів та вечорів, студентських конференцій, творчих зустрічей із видатними митцями України та Буковини, випуск поетичних альманахів.
Уже традиційними з року в рік стали конкурси авторської поезії, декламаторів ліричних творів відомих українських та зарубіжних поетів, а також віршів сучасних митців слова, шевченківські читання. У рамках предметної декади організовуються літературні кав‘ярні, мовно-літературні заходи: «Шедеври світової драматургії», «Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь віки», «Феєрія дощу», «Сторінками румунської поезії та прози», «Стежками фільмів», «Літературні герої на сцені», «Відчуття міри в усьому, особливо в слові», «Велетні української поезії» тощо.