Викладачі комісії працюють над науково-методичною проблемою «Роль циклової комісії викладачів математики, інформатики з методикою навчання і фізики у формуванні особистісно-зорієнтованих підходів якісної підготовки спеціалістів у нових умовах».
Основними напрямами роботи циклової комісії є:
- впровадження новітніх технологій та форм організації освітнього процесу студентів через використання різноманітних форм і методів навчання;
- робота з обдарованими студентами, розвиток їх інтелекту та зацікавленості;
- індивідуалізація навчальної діяльності з урахуванням здібностей та психологічних особливостей студентів;
- підвищення рівня кваліфікації та педагогічної майстерності викладачів.
На заняттях з дисциплін циклу викладачі моделюють таку систему, яка формувала б у студентів ініціативність, інноваційність, мобільність, гнучкість, динамізм, конструктивність, комунікативність. З метою розв’язання цих завдань педагоги впроваджують інтерактивні методи, новітні технології навчання, які базуються на компетентісному підході. Кожен викладач комісії віддає перевагу такій організації навчальної діяльності, за якої здійснюється взаємодія викладача та студента. Підготовлено й розроблено ряд посібників, методичних розробок, рекомендацій та методичного забезпечення (презентацій, відеофайлів).
Для опанування сучасних технологій освіти викладачі значну увагу приділяють самовдосконаленню, формуванню насамперед у собі нових компетенцій педагогічної майстерності, тому систематично працюють з фаховою та педагогічною літературою, обмінюються досвідом під час засідань циклової комісії та беруть активну участь у засіданнях обласного методичного об’єднання.
Особлива увага в роботі циклової комісії приділяється вдосконаленню процесу навчання, форм і методів організації теоретичних і практичних занять.
Викладачі проводять заняття у спеціалізованих кабінетах із сучасним мультимедійним забезпеченням. Доступ викладачів і студентів до Internet-ресурсів, наявність стаціонарних та переносних інтерактивних дошок, проєкторів, трьох комп’ютерних кабінетів дають можливість використовувати сучасні електронні ресурси.
Методична робота викладачів носить системний, цілеспрямований характер та сприяє вдосконаленню навчально-виховного процесу. Викладачі комісії беруть активну участь у роботі методичних об’єднань викладачів математики, інформатики, фізики вищих навчальних закладів І-ІІ р. а. та діляться досвідом роботи із колегами.
Щорічно викладачами циклової комісії в рамках декад проводяться заходи, які зорієнтовані на розвиток пізнавальної активності і професійних якостей майбутніх педагогів, їх творчої ініціативи, загальнокультурного рівня, надання результатам навчання практичної значущості. Для цього викладачі обирають різні форми та види роботи: інформаційні повідомлення, олімпіади, конкурси, вікторини, екскурсії.